Sunday 14 October 2012

Maaf kiranya . . .

Akhirnya, aku x dapat bertahan lagi..
Teruk sangatkah aku dipandangan mata dia? Aku cuba perbaiki apa yang perlu..?
Kenapa kemanisan hanya sekejap aku rasakan, kepahitan akan kekal di sanubari . .
Ya Allah, adakah ini dugaan yang harus aku lalui lagi?? Aku seakan lemah sangat x berdaya...
hanya airmata tempat aku luahkan semuanya, berikanlah aku kekuatan dan ketenangan untuk terima semua dan redha atas segala ujian yang melanda diriku.Aku takut kiranya aku x dapat berfikir secara rasional dan bertindak bodoh, insyaallah aku minta semua itu dijauhi.
Kadang-kadang aku terpikir kenapa jadi mcm neh?
Adakah disebabkan dosa-dosa lepas aku? Adakah sebab aku terlalu baik?
semua menjadi tanda tanya pada diri aku, aku pun x mengerti kenapa dan mengapa?
Aku sukar mencari kebahagiaan untuk diri aku sendiri, luaran semua tgk aku tersenyum dan bertuah kerana disekeliling teman-teman yang baik dan mengambil berat.Tapi di dalam hati aku xde sapa mengerti, sebab aku x reti m'luahkan apa yang terpendam.

No comments: