Friday 26 October 2012

Happy AidilAdha 2012


26.10.2012 seluruh umat Islam menyambut Hari Raya Aidiladha.Kedatangan Hari Raya Aidiladha kali neh disambut serba sederhana..allhamdulillah aku masih bernafas di muka bumi dan diberikan nikmat sehingga ke hari neh.. aku xtau kenapa Hari Raya kali neh aku lebih suka bawa diri dan menyepi, terlalu banyak aku tanggung sehingga x tertanggung rasanya..insyaallah, aku mesti kuat dan tabah.Biarlah apa orang nak kata, aku doa suatu masa semua akan terbukti..aku pohon pada-Mu.
Pagi-pagi Raya aku dah bangun dan bersiap2 untuk ke rumah nenek aku kat Kampung Pandan, nasib baik Mar nak temankan aku..aku naik teksi dari Pandan Indah, aku dah xnak m'yusahkan sapa2..Tapi x dpt ikut serta ziarahi pusara mak, sbb kete x muat..xpelah insyaallah tahun depan aku ada kete dan x harap pada sesiapa pun.Aku takut ada yg pandang rendah pada aku, tapi ALLAH Maha Kuasa, insyaallah aku dapat apa yang aku idamkan, cuma cepat atau lambat sahaja.

No comments: