Thursday 4 October 2012

Padam Memori . . .

 Lagi sebulan, hari kelahiran aku . . . cukup m'gingatkan aku pada someone yg pernah aku berikan hati ini kat dia..tp semuanya hanya sementara dan lenyap begitu sahaja.Aku redha jika perkenalan dan hubungan hanya sementara, adakala kenapa sukar untuk aku perolehi kebahagiaan.Kadangkala kita dah berusaha untuk menjadi yg terbaik dan berdoa semoga dapat bersama si dia hingga akhir hayat..tp itu semua impian belum tentu realiti..segalanya berubah selepas sehari menyambut kelahiran ku pada tahun lepas.Aku ingat dialah cinta hati terakhir aku, rupanya bukan..insyaallah, ada sebab kenapa semua ini terjadi......
 even banyak kenangan yg x dpt dilupakan, hanya sematkan di sanubari dan doakan semoga di bahagia dengan apa yg dia pilih..suatu masa kita akan berjumpa jua.Terima kasih kerana meninggalkan semua kenangan yg sangat sweet walaupun hanya seketika bersama, tiada apa yg mampu untuk aku buat..segalanya telah tertulis.
Terima kasih sekali lagi kerana m'bahagiakan aku dan menjaga aku sebaik-baiknya, ada ketika rasa terkilan tp hidup perlu diteruskan.Segala perancangan dan impian utk bersama hanya dlm mimpi...

No comments: