Saturday 2 February 2013

He ENGAGED ok !!!

Assalammulaikum, selamat pagi pada semua rakan2 blogger ku..cewahh..mukadimah katakan !!!
Semalam  aku xtau samada perasaan aku jelous, frust atau sebaliknya..aptb
Tapi apa yang aku tersangat terkejut, nasib xde  sakit jantung beb..semalam lepas habis kerja aku terus balik x merayap mana..hati x senang je..sementara tunggu shuttle bus, aku belek2 fb..pastu wassup..sekali terkejut beruk aku nampak satu pic wassup sorang mamat tuh "Mr.P"..picture display wassup dia sudah bertukar..apakah benar semua ini dan apa yg aku tengok?? OMG, he engaged already !!!! aargghhhh...
Dengan berani aku taip message dan send kepada Mr.P tersebut sbb nak kan kepastiaan..and he reply to me and say "YES"..stuck kejap aku..xtau nak ckp perasaan ketika itu happy atau sedih..but aku x la feeling sangat kat dia cuma terkezut..hahaha..katanya pilihan mak n family dia, sbb dia banyak kali kecewa and terus accept pilihan mak dia and aku reply "good"..semoga dia bahagia bersama tunang dia, actually aku dgn Mr.P tuh x la couple ok..pernah close and close tp ntah kenapa hubungan agak suram..sbb masa tuh ada gak kawan aku syok kat dia, so aku biasalah menjauhkan diri..masa berlalu dan terus berlalu..finally dia jumpa pujaan hati dia..tp bukan kawan aku tuh tp pilihan mak dia..doakan yg terbaik.


No comments: