Monday 26 November 2012

berhijab..insyaallah


Adakah ianya akan terus berkekalan hingga ke jannah?? aku pohon dan doa semoga hatiku kuat untuk terus berhijab..ramai yg terkejut dgn perubahan aku dan ada yg cakap perubahan aku begitu drastik.Apapun semuanya lahir dari hati sendiri..kak suriza ada tanya, kenapa aku berhijab?? aku terdiam dan m'jawab.." diri sendiri yg nak berubah dan berhijab bukan untuk sesiapa" kak suriza terus ucap allhamdulillah.x salah berhijab tapi berfesyen kira mcm up to date la..mestilah kan..itu kan imej setiap orang dan melambangkan keperibadiaan seseorang itu.Allhamdulilah, sekarang aku berhijab terutama g bekerja kerana itu adalah salah satu sebab aku nak biasakan memakai hijab..tapi btol org cakap, bila kita berhijab orang sekeliling ada perasaan respect kat kita..maksud aku, xde lah jejaka2 kat luar sana dok "siut" dan penting rasa selamat je sebab semua tertutup..kalo dulu aku akui orang kacau2 sebab tgk kecantikkan seorang perempuan tuh..

No comments: