Wednesday 28 November 2012

2 DALAM 1 okay !!!


Salam TengahMalam semua blogger's ku..hehehe...gembira sangat aku hari neh..why not kan??
2 dalam 1 okay !!! sapa tak gembira..rezeki datang bergolek eh..apalah yg aku merepek neh..just want to sharing dgn korang semua tentang good news yang aku dapat hari neh..SURAT OFFER LETTER DARI AIA, gitu..mcm dlm pic atas tuh !!! arghhhh...excited sungguh aku, nak rasa bekerja semula..thanks pada kawaku kerana tlg menyimpan surat keramat ini..insyaallah, aku dpt sesuaikan diri dan jalankan tugas dgn baik,cemerlang dan gemilang..walaupun ada sikit nervous sebab mama xtau lagi..sob sob sob..jom kita tgk good news kedua aku lak !!!


ehem ehem..nampak nama Hunny Creations Event tuh...jeng jeng jeng !!! Ya ALLAH syukur ke hadrat illahi atas rahmat dan rezeki yg diberikan..insyaallah aku dpt lakukan yang terbaik..baru permulaan dalam kehidupan aku, at least aku mencuba untuk diri sendiri dan sekaligus ianya merupakan asset untuk diri aku sendiri..semoga aku mendapat berkat doa dari family, sedara dan kawan-kawan..terima kasih pada mereka yang banyak membantu..

No comments: