Friday 14 September 2012

apa tuh HCE??

assalammulaikum, first sekali allhamdulillah pada illahi kerana rezeki yg telah diberikan kepada aku..dan diberikan kekuatan dan ketabahan untuk terus maju ke hadapan..angan-angan terlalu tinggi dan aku x nak angan-angan seperti mat jenin..akhirnya, segalanya berlaku secara step by step..aku harap dapat teruskan dan sabar dalam meneruskan usaha aku dlm mengejar cita-cita.
HCE atau lebih dikenali HunnyCreations Event adalah satu simbolik nama yg aku create untuk small business aku, seriusly memula sukar sangat untuk aku perkenalkan nama HCE, lebih wat marketing di Facebook..selama 9 bulan lebih hingga hari ini, semua beransur perlahan-lahan dan nama HCE semakin dikenali, aku agak teruja sebab diberikan kepercayaan oleh orang lain..aku happy sangat2x..terima kasih pada kawan-kawan yg sudi membantu dan m'promote business aku.Actually ada beberapa perkhidmatan yang aku sediakan :-

+ Catering
+ Doorgift
+ Printing
+ Supply Bahulu Inti / Kek Lapis Sarawak

Sehingga kini, setiap bulan ada je tempahan yg masuk, terima kasih byk2 Allah..kerana diberikan rezeki kepada hambamu ini.Aku harap dpt kembangkan lagi business impian aku yg dulu aku x pernah impikan..
Lepas raya tempahan semakin m'dadak, aku harap dapat siapkan dgn cukup sempurna..

No comments: