Thursday 19 April 2012

OH Berhijab !!!

Bertudung, Muslimah atau Berhijab adalah 1 perkataan dan maksud yg sama..tiada berbeda okay..tp aku suka perkataan berhijab..mcm sedikit unik..lately dah ramai artis yg berhijab, allhamdulilah.Aku juga terdetik untuk berhijab tp secara perlahan-lahan..kalo terus berhijab confirm jadi separuh masa berhijab..maksudnya kejap pakai, kejap x pakai..tp memang rasa safety je if we wearing hijab kan?? ada yg habaq aku nampak ayu if berhijab..kembang kejap aku..haha, apapun aku hope dpt kekal berhijab dan sokongan kawan2 dan family.Aku ada idola atau admirer bab berhijab...mereka adalah: -


Sapa x kenal bintang youtube..YUNA, penyanyi paling popular..i like so much..fashion yg funky and stail yg sempoi and bersahaja..


Cik Heliza, bintang AF..cute kan dia...cara dia berhijab pun sgt2 comel...sejuk je bila tgk cara penampilan dia yg muslimah gitu...

**picture copy+paste dari gooole image

No comments: