Wednesday 21 December 2011

Tidak TerkaTa

Kekdg idup ney sukar utk kiTa tempuhi sorang DiRi...
Ada yg kata "Aku kuat dan tabah hadapi dugaan idup"..
Memang aku kuat berkat berdoa dan mengadu pada yg Maha Kuasa yang sudi m'dengar rintihan hambanya ini....
Serius aku kdg2 dah x mampu nk teruskan atau tipu diri senDiRi..rasa nk lari dr semua ini dan nk jerit sekuat hati untuk lepaskan apa yg terbuKu.

Kenapa aku terlalu menjaga hati dan perasaan org lain..??
Sehingga orang-orang tersebut sikit pun x hiraukan hati dan perasaan aku..
Mungkin ini yg ALLAH ciptakan utk aku..supaya tiada perasaan dendam dan biarkan
apa orang nk buat dan percaya suatu hari meraka akan sedar...

Aku dah xmampu nk teruskan, aku nk lenyap dr semua orang..Aku dah penat menjaga hati semua orang..hati aku dah byk kali terluka..salahkah untuk aku rasa sikit kebahgiaan seperti orang lain..aku percaya suatu hari kebahgiaan itu akan datang dan aku akan menyambutnya dengan tersenyum...

Aku akan tersenyum dan cuba m'yembunyikan segala kepahitan yg aku alami..
agar orang lain tidak nampak kekecewaan dan penderitaan aku...tapi sampai biler..??
Adakah ia akan berterusan...mulut kata aku okay..tp sebaliknya...

No comments: