Monday 26 September 2011


Allhamdulilah, masih lg aku mampu utk m'update blog chik blogger ney..actually after raya quit busy dgn exam yg aku "extand" and persiapan final project paper..Mmg surprise giler..aku masih blum start buat project paper beb..bdk2 kelas aku berlumba-lumba siapkan..mcm mane ney?? Mana peginya semangat waja aku ney..?? 14 Oct 2011 - kena submit, mmg rabak lg mata aku..aku dah selamat menempuh 2 exam yg aku "extand..paper corporate..my lucky cz cukup2 makan markah aku..walaupun mulanya aku rasa mmg frust giler sbb xdpt jawab dgn sungguh2x..tinggal result utk paper financial ajer...risau plus cuak aku beb..xnak aku repeat..kalo blh, doa moga semua lulus..penting skrang celah mana aku nk dptkan Mood utk siapkan project paper aku ney...come on syela...lg sikit je ko nk maju ke hadapan..xsangka dpt jugak aku habiskan study aku..thank god..atas usaha dan doa semua..tercapai jugak cita-cita aku utk perolehi segulung diploma dan berjubah..mcm org lain..XSABAR GILER BEB...moga semua berjalan dgn lancar dan sukses..hehe

Chik C-la @ Syela

No comments: