Tuesday 26 July 2011

Ramadhan hampir tiba..

Ramadhan hampir tiba..August 2011 coming soon..firstly aku nk ucapkan Allhamdulilah kerana masih diberikan waktu dan nyawa di muka bumi ini utk terus bernafas..Hopefully, ramadhan kali neh akan leh meriah dan bermakna dan biasalah pasti akan penuh dgn event berbuka puasa..adoiii.Tahun ini maybe persiapan Hari Raya simple ala-ala sederhana biasalah nk berjimat cermat dan doa moga dpt kuar kete plak..dan penting dpt siapkan project paper secepat mungkin.Jumaat petang neh, aku akan bertolak ke PD bersama group SBC Friend..hope aku dpt enjoy masa kat sana walaupun skrang jiwa aku tgh kaco, but aku kena be cool like professional beb..maybe xde jodoh redha dgn ketentuan illahi..huhu.Tgk agenda di PD mcm pack giler..mcm2 aktiviti yg dorang arrange kan..apapun layan kan jelah..Aku pergi pun sebab nk lepak n enjoy dgn kawan-kawan.Berbalik pada Hari Raya..tahun neh xtau tema warna apa erk..kuning ok gak..haha..myerlah sikit..beli 1 pasang baju sudeh..apapun beb abiskan puasa dulu.Moga aku dpt mjalankan solat terawih dgn baik..takut ada ponteng jelah...hehe.

No comments: