Monday 25 July 2011

Need ketenangan

Jgn takut pada kenyataan..tp blum tentu kita dpt hadapi kenyataan tersebut.Walaupun nampak cool, but dlm hati xde sapa yg m'gerti betapa pilu dan sebak.kdg2, kenyataan memakan diri kita sendiri..tp bergantung pada setiap individu menerima dan mengatasinya.Bagi aku, mmg stuck kejap..slowly take time back to normal.Mungkin ada hikmah di sebalik kejadian dan aku sentiasa berfikiran positif.Apa jua dugaan yg aku tempuhi, aku xpernah sesali dan menganggap ianya satu petunjuk.Ya Allah, hamba mu ini insan yg lemah dan memohon moga diberikan ketenangan dan petunjuk dari-Mu...seriusly kdg2 aku down sgt2x beb..sebenarnya xmampu tp demi menutup segala kesedihan aku teruskan idup seolah2 seperti berlakon plak..wat happy..yg terpaksa.Aku redha kalo ini jalan idup aku, maybe ada hikmah ye terjadi semua neh..aku terpaksa terima dan akur kehendak-Nya..

No comments: