Friday 12 November 2010

Dinner wiTh Ex Smkpgas 99-03


Hari Sabtu pun kena keje, adoii.Mood untuk update blog.06 Nov 2010, aku telah selamat organizer 1 dinner bersama my ex school iaitu student SMKPGAS,Pahang.Allhamdulilah, aku panjatkan kerana semua berjalan dengan lancar dan aku berjaya membuat kelainana pada event kali ini dan nampak grand gitu.Pada mulanya, aku risau kerana ramai yg xbagi yes/no untuk attend the dinner, bape org pun..event tetap berjalan gak.Seperti yg tak disangka2x, dalam 11 org kawan2 dan campur partner..dalam 20 org gak.Aku happy sgt dan dorang lagi ar..excited sbb tempat makan yg cantik kata ya..Bora Ombak, Ampang.Haha, walaupun ada yg sesat on the way ke sini..maklum ar..tempat ye terceruk cikit.Di sini aku nak mengucapkan terima kasih kepada 2 org photograph yang sudi dtg dan snap2 pic..dan melayan karenah akak2 dan abg2 neh.Thanks a lot to "Pendekar Photographer".Aku ada juga menyediakan doorgift seperti Keychain dan Muffin.Semua mmg berjalan dengan lancar dan mantap tuh.Semua happy dan aku walaupun penat tp tersenyum lebar kerana apa yg aku plan berjalan dengan lancar.

Terima Kasih atas kehadiran dan sokongan korang semua..
Next event..holiday trip ~~~

No comments: